Pacients i visitants Cites en línia

Cites ambulatòries en línia.
Consultes externes, gabinets i proves funcionals.

L’Hospital Son Llàtzer disposa d’un servei de cites en línia amb l’especialista durant les 24 hores. A fi d’oferir la millor alternativa a la vostra demanda, és necessari que faceu la sol•licitud amb 48 hores laborables d’antelació.

El servei de gestió de cites en línia per a consultes externes disposa de diverses opcions, encara que perquè un usuari sigui visitat per primera vegada per un facultatiu de l’Hospital Son Llàtzer ha d’haver acudit abans al metge de família que té assignat al centre de salut, que és qui sol•licita la cita amb l’especialista.

Pel que fa al servei de cites en línia dels gabinets i de proves funcionals, els usuaris només l’han de fer servir per anul•lar una cita i demanar-ne una de nova. Us recordam que la sol•licitud de proves només la pot fer el metge especialista.

Cites per telèfon
  • Telèfon: 871 20 20 20
  • Horari d'atenció:
    De lunes a viernes de
    09.00 a las 15.00 horas


Podeu demanar una cita amb l’especialista sempre que hagi estat abans sol•licitada telemàticament pel metge del vostre centre de salut o per un facultatiu de Son Llàtzer.










He llegit i accepto les condicions

El responsable del tratamiento de sus datos personales es Gerencia del Hospital Universitario Son Llàtzer en Carretera de Manacor, 07198, Palma (Migjorn). Sus datos personales serán tratados con la finalidad de gestionar los datos de pacientes para garantizar una asistencia sanitaria correcta. Sus datos personales serán incorporados en la actividad de tratamiento «Historia clínica». Tiene derecho a oponerse al tratamiento de sus datos y a limitarlo, y también a acceder, rectificar y suprimir los datos y ejercer el derecho a la portabilidad. Para ejercer estos derechos debe presentar una solicitud por escrito a Archivo y documentación clínica de Gerencia del Hospital Universitario Son Llàtzer en Carretera de Manacor, 07198, Palma (Migjorn). La Delegación de Protección de Datos del Servicio de Salud de las Islas Baleares tiene la sede en la Dirección de Gestión y Presupuestos (c/ de la Reina Esclarmunda, 9. 07003 Palma). El correo electrónico de contacto es dpd@ibsalut.es

Si quiere más información sobre el tratamiento de sus datos personales, la puede encontrar en el apartado «Registro de actividades de tratamiento» de la Gerencia del Hospital Universitario Son Llàtzer» del portal web del Servicio de Salud (https://www.ibsalut.es/es/servicio-de-salud/proteccion-de-datos-personales/534-registro-de-actividades-de-tratamiento/4015-registro-de-actividades-de-tratramiento-rat-de-la-gerencia-de-hospital-universitario-son-llatzer).




Una vegada anul•lada la cita, és el metge del centre de salut o un facultatiu de l’Hospital qui l’ha de tornar a sol•licitar.










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Heu d’indicar les dades de la cita que s’ha de reprogramar, donar el motiu i la data a partir de la qual us podem donar una nova cita.










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En cas de que no recordeu el dia i l’hora de la vostra cita, empleneu el formulari següent.










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Introdueixi les següents dades identificatives. Aquestes dades no poden ser modificats.










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De conformidad con el artículo 5 de la Ley Orgánica 15/1999, de 13 de diciembre, sobre Protección de Datos de Carácter Personal, se informa que sus datos personales serán incorporados y tratados en el fichero “Historia clínica” debidamente creado mediante Orden del Consejero de Salud y Consumo, publicada en el Boletín Oficial de las Islas Baleares, e inscrito en el Registro General de Protección de Datos de la Agencia Española de Protección de Datos, con la finalidad de tener actualizado su Historial clínico, para lo cual se podrán ceder sus datos a Organismos de la Seguridad Social, Otros organismos competentes en materia sanitaria de la Administración del Estado y Autonómica, entidades sanitarias y otras previstas por la Ley.

El Responsable del Fichero es la Fundación Hospital Son Llàtzer y el interesado puede ejercer sus derechos de acceso, rectificación, cancelación y oposición ante el Servicio de Archivo y Documentación Clínica del propio hospital en la Ctra. Manacor, Km4 sn, CP 07198 Palma de Mallorca.




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Pel que fa al servei de cites en línia dels gabinets i de proves funcionals, els usuaris només l’han de fer servir per anul•lar una cita i demanar-ne una de nova. Us recordam que la sol•licitud de proves només la pot fer el metge especialista.